pondělí 22. září 2014

Fakin reportážní fotografie

Série reportážních fotografií, které se mi nashromáždily v počítači za poslední rok. Berte je, prosím, s nadsázkou =D

Pes odravcí pohled od prdele svého pána





S trabantem kolem světa

Na deštník ve 30 stupních se balí ženský jedna dvě

Když se nemůžete vejít do houpačky

"Slez, ty hajzle."

Forever alone

Šípková Růženka se špinavými botami


I bezdomovci suší prádlo


11 komentářů:

  1. Ta poslední je nádherná. Jinak všechny mají umělecký nádech. A ta první dokonce i pobavila. A nebyla jediná :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je pecka! Pán upravující si botu a slečna na houpačce jsou naprosto geniální. Fakt jsi skvěle zachytila moment a ty brýle, tak ty mě rozesmály ;-) :-D bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé fotky!!! ♥ Hned ta první mě náramně pobavila! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Parádní fotky! :) Líbí se mi to, máš talent a bereš to s nadhledem.

    OdpovědětVymazat
  5. Mě opravdu rozesmálo "Slez, ty hajzle" .. skvělé fotky!

    OdpovědětVymazat
  6. s trabantem :D :D :D vidělas někdy trabanta?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je NADSÁZKA. Napsala jsem to nahoru do článku ;)

      Vymazat
  7. Tak tohle tedy rozhodně stálo za to.Slzím smíchy a přitom obdivuji umělecký nádech fotografií!:) Moc hezké !:)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to se povedlo, ty komentáře k fotkám ,,slez ty hajzle" :D.. oh bože :D jinak fotky zase chválím! :)

    OdpovědětVymazat