Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu } -->

sobota 14. prosince 2013

Christmas bokeh lights

Moje první pokusy s bokehem :)








15 komentářů:

  1. Strašně hezky se na to kouká, a proto si musím už nutně někde najít návod jak na to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jeden návod je třeba tady ;)
      http://witty.cz/text-fotofinty-1-sablony-na-vlastni-bokeh/

      Vymazat
  2. Už mě vážně štvou ty vaše krásné fotky!:D Mně bokeh vůbec nešel.
    :D

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky!!! :) Povedlo se ti to! ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se to take vubec nepovedlo, nechapu to! :D
    Maš to nadherne! :)

    OdpovědětVymazat
  5. super! taky jsem to zkoušela, akorát srdíčka :D

    OdpovědětVymazat
  6. Super! Snad se mi to taky někdy povede :D :/

    OdpovědětVymazat