Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu } -->

neděle 26. ledna 2014

Heather



Přezdívka: 
Heather
Věk: 17 let

Barva vlasů: hnědá
Barva očí: hnědá

Jsem trochu nesourodá osobnost, mám několik na prvních pohled protichůdných vlastností a z toho vyplývá i moje obliba kontrastů. Stejně tak jde i můj vzhled a povaha proti sobě. :D Vypadám poměrně křehce (jsem drobné postavy), ale mám zálibu v černém humoru a tvrdší hudbě. Na druhou stranu ráda nosím šatičky s kytičkama. :D

Oblíbená hudební skupina: Nevyberu si jednu oblíbenou hudební skupinu, spíš udělám takový menší výčet. :D Nejradši mám hard rock z období 70. až 90. let a rozličné subžánry metalu. Například Led Zeppelin, Iron Maiden, Skid Row, Black Sabbath, Type O Negative, Metallica, Sabaton, Megadeth, Guns N' Roses, Alice Cooper.........
Oblíbená kniha: Všechny od Agathy Christie nebo Dicka Francise. A taky se mi líbily Hunger Games (všechny tři).

Povaha: Už od malička jsem nesnášela, když jsem měla popsat něčí povahu (nedejbože svojí). :D Prostě jsem, dál to netřeba řešit. :D (kdyby to někoho hodně zajímalo, tak jsem sangvinik šmrncnutej s cholerikem :D).
Mám ráda: Toho je poměrně dost, ale nic speciálního. :D takže například Ylvis (které jsem neuvedla k hudbě, protože je beru spíš jako komiky) nebo čokoládu nebo Vánoce. Prostě věci, co mají rádi skoro všichni.

Motto: Nemám. :D

Foťák:
Nikon D3100

Objektivy:
Nikkor 50 mm
Nikkor 18-55 mm

4 komentáře: