Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu } -->

sobota 8. února 2014

Alice #2


Fotky mojí nejlepší kamarádky z dnešního skoro jarního odpoledne. Na tyhle jsem obzvlášť pyšná:)











¨




18 komentářů:

  1. Krásne dievča a krásne fotky :) :)

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, fakt nádherné fotky!!! :O ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké :) Ta poslední nemá chybu! :) K*

    OdpovědětVymazat
  4. Když je tak krásná modelka, tak se fotí skoro samo :) Ale moc hezky zvolené prostředí, hlavně ty první fotky se mi moc líbí, ty barvy jsou skvělé)

    OdpovědětVymazat
  5. nádherné fotky, nádherná Alice :)

    OdpovědětVymazat
  6. Fotky jsou pěkné super barvy i modelka, ale na můj vkus už jich je na začátku moc podobných (vím, jak těžko se to vybírá :D) a možná bych slečně trochu namalovala pusu příště, působí hrozně bledě.

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné fotky! Máš krásnu kamarátku, a to prostredie je top! <3

    OdpovědětVymazat
  8. Líbí se mi, jak je sladěná s prostředím, fotky jsou suprové. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné fotky, u mě vede http://4.bp.blogspot.com/-IRp-n82x9dU/UvaGceDXluI/AAAAAAAAAeU/U2IgiSzGPB0/s1600/7.jpg :)
    Jen bych doporučovala jednu věc. Věřím, že máte fotek hodně a nemůžete se rozhodnout, jaké jsou nejlepší, ale myslím, že kdybyste sem daly jen výběr 5 max. 10 fotek, bylo by to pro nás návštěvníky přehlednější. Třeba z 2. - 6. fotky by se dala vybrat jedna až dvě, ostatní jsou zbytečné, i když jsou pěkné. Dala bych je třeba jen modelce :)
    Ale samozřejmě si to dělejte jak chcete, jsou to vaše stránky. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Velmi povedený outfit! Moc ti to sluší!:-)

    OdpovědětVymazat
  11. STUNNING XO

    http://iamaleena.blogspot.com.au/

    OdpovědětVymazat
  12. Moc jí to sluší :) fakt se mi líbí její sestřih vlasů!
    www.in-protested.blogspot.com

    OdpovědětVymazat