Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu } -->

sobota 28. února 2015

Svět okolo mne


Ahoj! Je tu ještě někdo? Jestli ano, mám pro vás dobré zprávy! Rozhodla jsem se začít pravidelně přispívat a pokusit se vzkřísit tenhle blog z mrtvých. Snad se ke mně Petra přidá :D 

Nyní vám přináším článek s fotkami z poslední doby. Že bych se začínala chtít trochu vymanit z focení portrétů? No, neřekla bych. Líbí se mi fotky přírody, hrozně moc, jenom musí být nějak zajímavá. V okolí máme kopce a lesy, ale když si člověk vyjde za město, prostě to není nic moc světoborného a skoro všechny fotky vypadají trapně a turisticky, prostě nic moc hezkého, na co bych se ráda koukala. Každopádně se mi podařilo nasbírat pár docela hezkých snímků, ačkoli tyhle první dva jsou... no, řekněme, že trochu vylepšená realita, ale o tom až jindy. Snad se vám budou moje fotky líbit! :)





Omlouvám se za zrnitost :D Ta fotka se mi docela líbí i s ní, ale přiznávám, že je to chyba a být to tam nemělo. Bohužel jsem nechala moc velké ISO.

7 komentářů:

  1. krásné fotky! :) otázka: fotíš se stativem? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle se stativem nejsou ani jedna, prostě jsem vyrazila ven a fotila :D Stativ beru většinou když fotím už hodně navečer :)

      Vymazat
  2. 2., 3., 4., fotka! (y) úžasný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Ta 2. se mi taky líbí nejvíc z celý série :D

      Vymazat
  3. tyhle fotky bych rozhodně nezařadila k těm hloupě turistickým, neboj :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi neviděla 97% všech, který jsem v týhle sérii nafotila :D :D

      Vymazat
  4. prekrásne, každá má inú atmosféru :)

    OdpovědětVymazat