Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu } -->

sobota 21. března 2015

Jaro je tady!


Fotka vyfocená dneska. První jarní den, první včela, kterou jsem letos viděla, první makro hmyzu!
Vždycky mě strašně fascinuje, čeho všeho si okem nevšimnu, a co všechno mi makro objektiv odhalí. Třeba u téhle fotky jsem obdivovala, jak je včela chlupatá a ty minikapičky, co na těch chlupech má. Boží!





Mám fakt akutní nedostatek kytiček. Volně nikde nic neroste, takže musím chodit k blízké mateřské školce a plazit se po záhonech (s rozprašovačem :D) tam. A kdykoli, když jdu okolo zahrádek, kvetou tam stovky krokusů, sněženek a všechno možného dalšího. To mě vždycky může naštvat, takové bohatství a ne pro mě :D


Za tuhle fotku jsem dostala pokutu :D Nebo ne přímo za ni, ale... zkrátka, jely jsme s kamarádkou do vojenského prostoru na zříceninu Valdek a chytili nás tam policajti. Po slovech: "To se moc neomlouvejte, za tohle jsou dva tisíce," mi trochu zatrnulo, ale nakonec jsem dostala jenom dvě stovky. Pak jsem se ptala, kde to teda můžu otočit a vrátit se, a pan policajt mi řekl, že na dnešek už jsem si propustku koupila :D Takže... asi se to i docela vyplatilo :D 

10 komentářů:

  1. Brutální je ta první fotka! :O
    Dnešek byl krásnej, strávila jsem taky fajnovou procházku focením :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dokonalé fotky, hlavne tie kvety sú úžasné!!♥
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat
  3. Ty makro fotky jsou parádní, ale příběh k té poslední je nej! :D Fotka je skvělá a za ty dvě stovky to stálo! ;) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  4. Překrásný fotky ta rosa na tom je nádherná:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ehm... musím se přiznat, že to není rosa :D :D Vyrazila jsem s rozprašovačem :D :D :D

      Vymazat
  5. děkuji za milý kometář:) fotky jsou nádherné!:) pokuta určitě stála za to:DD a rozprašovač dobrý nápad :D

    OdpovědětVymazat
  6. Byla bych moc ráda, kdybys mohla ochutnat, ale je to nepraktické na transport :D

    OdpovědětVymazat
  7. nádhera, jak jsem četla s tou pokutou, úplně jsem strnula, ještě že jen 200,- :D :) a jinak tu poslední jsi fotila ten helláčem? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, to je setovým :D Na Helios mám bohužel jenom redukci bez optickýho členu, takže můžu fotit maximálně do dvou metrů -_-

      Vymazat
  8. Pááni, skvělé fotky. Ta poslední za pokutu rozhodně stála, je úžasná.

    OdpovědětVymazat