Antonia Mačingová - Týden 2.

16:58:00 Tereza Vlčková 3 Comments



První snídaně druhého týdne: jogurt s oříšky. Na skořici jsem, bohužel, zapomněla. Zato jsem ale přidala rozinky, na těch jsem se stala skoro závislá.



Bezvaječné těstoviny a kedlubnové zelí. Světe div se, podušená kedlubna je vážně dobrá a dokonce i takový antitalent na vaření jako já ji dokázal připravit tak, že mi chutnala. Dokonce jsem si pak ještě přidělávala! 150g těstovin jsem snědla s obrovskou chutí, těstoviny totiž miluju, a po dlouhé době to byl oběd, který nebyl složený jenom ze zeleniny.


Boršč. Nebylo to tak hrozné, na to, že jsem neměla zelenou papriku ani petržel. Protlak voněl jako pizza, takže se to docela dalo :D




Kiwi s banánem, oříšky a medem. Tohle bylo hodně dobré, hodně sladké a boží.


Mrkvový perkelt s ledovým salátem.



Fazolové lusky s vajíčkem.


Brokolice se zázvorem a sýrem.


Mrkev s jablkem a hrozinkami a mandlemi.


Odpolední svačina: jogurt se skořicí, mandlemi, rozinkami a jahodami.

You Might Also Like

3 komentáře:

  1. No, máš to krásné ;) Sbíhají se mi chutě ;) Já jsem vlastně už dva týdny po měsíci s paní Mačingovou a cítím se moc fajn :) Tak ať to jde dál! :) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  2. uuf mám také deja vu :) držala som Mačingovej očistu presne pred rokom :) schudla som 5 kg a postava mi krásne vydržala až do zimy (bez toho že by som sa stravovala nejako extra super zdravo) a potom teraz v zime som všetko pribrala naspäť :D som ako taký medved ... na zimu naberám a na jar chudnem :) držím palce a prajem silnú výdrž! :)

    LadyinBlack

    OdpovědětVymazat
  3. Borsc bych si dala. A jak vidim to jidlo.. mam hned hlad .. ja jim vyvazenou stravu, ale obcas si dam i tu nezdravou. :-)

    OdpovědětVymazat