Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu } -->

čtvrtek 2. dubna 2015

Room tour - Terka


Ahoj! Dneska vás vezmu k sobě do pokoje. Je to jedno z mých nejoblíbenějších míst na světě, místo kde tvořím, žiju, spím, jím, čtu... Dneska jsem uklízela, tak jsem se rozhodla to nafotit, abych si to zvěčnila :D Tak se ke mně pojďte podívat, dneska vás zvu :)




Tohle je můj oblíbený koutek. Samozřejmě s postelí, ve které bych nejradši trávila celé dny. Okolo postele mám fotky, když jsem je počítala naposeldy, bylo jich okolo 150. Často se sice odlepují (mám je přilepené takovou tou bílou žvýkačkou), ale i tak to stojí za to. Je to moje galerie nejhezčích fotek a nejhezčích vzpomínek (často na nejhorších fotkách :D) Často jen tak sedím a dívám se na ně a usmívám se. Je to galerie mého života.  Pak samozřejmě nesmí chybět plakát hudební skupiny mého života - Queenů. 




















Moje metr sedmdesát centimetrů vysoké zrcadlo - místo, kde jsou pořízeny spousty mých selfie :D


7 komentářů:

  1. tohle je asi jeden z nejoriginálnějších roomtourů, co jsem viděla! úplně mě dostaly ty deodoranty a malovátka na parapetu místo květináčů :)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš zajímavý a rozhodně originální pokoj. Musím říct, že zákoutí s deodoranty mě dostalo :D Také se líčím u okna, takže na parapetu mám šminky. Jinde není tak pěkné světlo :) Citáty na dveřích a skříních jsou prima nápad, protože má člověk geniální myšlenky přímo na očích. A zeď s fotkami? Já jednou, až nebudu bydlet na studentském bytě, budu mít doma zeď s pohledy ;) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  3. Máš úplne super izbu, hlavne tá stena s fotkami je úžasná!! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. No ty kráso, takovejch deáčů :D! I já se musím připojit s tím, že ta stěna s fotkama je naprosto nejlepší :))
    BE YOU

    OdpovědětVymazat
  5. Wooow těch deodorantů je opravdu kupa :D ale jinak moc pěkný, útulný pokoj ...ty fotky i plakáty jsou super :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásný pokoj, nedivím se že tam trávíš většinu času ☺ moc se mi líbí když má někdo v pokoji zeď plnou fotek s momentkami ☺ a světýlka jsou skvělý nápad, hned je v pokoji jiná atmosféra ☺a zamilovala jsem si tu fotku s baby lips, prostě božské ♥ ☺ jinak jsem se nestačila divit nad tvojí sbírkou deodorantů ☺
    P.S. moc děkuji za miloučký komentář na mém blogu, velice mě to potěšilo ♥ ☺

    OdpovědětVymazat
  7. Máš skvelú izbu! Najviac ma zaujali tie fotky na stene ♥ Vždy som si chcela polepiť steny fotkami, avšak ja mám tapetu, na ktorej by to vyzeralo naozaj vtipne :D A tiež by som ich asi často obmieňala :D

    OdpovědětVymazat