Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu } -->

neděle 21. února 2016

100 happy days


Nedávno jsem našla na internetu hezký projekt - 100 happy days. Cílem je zaznamenávat, nebo spíš fotit po dobu sto dní něco, co vás dělá šťastné nebo vám dělá radost. Rozhodla jsem se, že se o to pokusím a každý den poctivě vyfotím něco, co mi udělalo radost. Někdy to asi nepůjde, nebo to minimálně nebudou hezké nebo kvalitní fotky. I tak se mi ale ten projekt moc líbí. Nejde o to se vytahovat, ale zkrátka zaznamenat hezké věci ve vašem životě.
Tak jsem se do toho pustila :) Ten den, kdy jsem našla tuhle výzvu, jsem si koupila v Obi krokus a narcis v květináči, protože jsem chtěla trochu jara do svého pokoje. No, radost jsem si udělala a ještě je hezky zdokumentovala, na což jsem použila objektiv Nikkor 40-mm a předsádku - "rybí oko", které táta objednal odkudsi z Aliexpresu, takže to máme hned další radost.






Žádné komentáře:

Okomentovat